1. Dizi izle
  2. » Arıza
  3. » 23. Bölüm
Hatalı Video Bildir

Önceki Part player 1 Sonraki Part
Arıza poster

Arıza 23. Bölüm izle


Tur : Dizi
Kategori : Macera
Bu video
0
kez izlendi.
Fragmanı İzle

Arıza Hakkında

O3 Medya imzası taşıyan ve Show TV'den ekrana gelen Arıza dizisinin oyuncu kadrosunda Tolga Sarıtaş, Ayça Ayşin Turan, Olgun Toker, Murat Daltaban, Dilara Aksüyek ve Cevit Çetin Güner gibi isimler yer alıyor. Recai Karagöz tarafından yönetilen dizinin senaryosunu Ozan Aksungur kaleme alıyor.

Arıza dizisinin konusu

Bir taksici olan Ali Rıza, sıradan bir hayata sahiptir. Kendi halinde devam ettirdiği yaşantısı, arabaya binen bir müşteriyle birlikte her şey değişir. Halide, arabasına bindiği Ali Rıza'yı istemeden farklı bir hayatın içine sokar. Halide, kapalı kapılar ardındaki İstanbul'un karanlık dünyasında söz sahibi olan Haşmet'in kızıdır. Dolayısıyla babasının düşmanlarının hedefi haline gelmesi fazlasıyla ihtimal dahilindedir. Öyle de olur. Bir grup kişi tarafından Ali Rıza'nın taksisinden zorla indirilmeye çalışılır. Bu duruma kayıtsız kalamayan Ali Rıza, kahramanlık yaparak Halide'yi götürmelerine engel olur. Ali Rıza, tüm bunlardan haberdar olan Haşmet'in güvenini kazanır. Yaşadığı tehlikeli hayat nedeniyle kaybettiği oğulları yerine Ali Rıza'yı koyar ve onu varisi yapar. Ali Rıza, bir anda girdiği bu karanlık dünyaya hemen adapte olarak hızlıca nam salar ve Arıza ismiyle anılmaya başlar. 

Arıza dizisi karakterleri

Ali Rıza (Tolga Sarıtaş)

Ali Rıza, annesi ve kız kardeşiyle birlikte yaşayan bir taksi şoförüdür. Üniversiteye gitmeye hazırlandığı sırada babasını kaybetmesi nedeniyle ailesinin yükü omuzlarına binmiş ve okuma hevesini bir kenara bırakarak hayata atılmıştır. Arabasına binen Halide'yi kurtarmasının ardınan karanlık dünyaya adım atmıştır.Babasının kendisine verdiği bir öğüt vardır. "Uğruna savaşılacak iki şey vardır: Evimiz ve şerefimiz." O da hayatını buna göre yaşamaktadır.

Halide (Ayça Ayşin Turan)

Halide, bir suç örgütünün başındaki Haşmet'in kızıdır. Üniversitede 1. sınıfı bitirdiği için ailesiyle birlikte gittikleri kutladan dönerken arabaları tarandığı için annesi ve abilerini kaybetmiştir. Hep neden arabadan sadece kendisini sağ kurtulduğunun hep sorgulamıştır. Bir gecede tüm sırlar ortaya çıkacaktır. İyi niyetli ve cesur bir kadın olan Halide, Van'da doktorluk yapmaktadır. Bindiği takside Ali Rıza tarafından kurtarılmış ve ikili arasında bir şeyler başlamıştır.

Haşmet (Ahmet Mümtaz Taylan)

Trabzon'da doğan Haşmet, babasıyla birlikte hep diken üstünde yaşamıştır. Bir gece evlerinin yakılmasının ardından intikam yemini eder ve yeminini de yerine getirerek hapse girer. Hapisten çıkar çıkmaz kendisi için kardeşten farksız olan İshak ile İstanbul'da yeni bir hayata başlar. Bir gecede ardı ardına yaptığı operasyonlarla bir anda şehrin suç kralı olur. Ailesini acı bir şekilde kaybetmiş ve geriye sadece Halide kalır. 

Devamını Göster
23 dizi shefika kenan
bu sefer bishey anamadik diziden yani konushmalar gecikliordu ve bir turlu durumla birlikte olmadi
2021-02-21 23:04:01
23 dizi shefika kenan
bu sefer bishey anamadik diziden yani konushmalar gecikliordu ve bir turlu durumla birlikte olmadi
2021-02-21 23:04:01
burak burak
burak bi git sen çizgi filmde oyna fikoyuda al yanına
2021-02-07 22:33:34
KOTU OYUNCU SAVAS
BU KIZ NEKADAR KOTU BIR OYUNCU YA
2021-01-18 04:23:59
ariza karakterleri emin
film muhtesem siz yukaridan arkadashlari boshverin
2021-01-03 00:44:21
SAÇMA İSYANKAR 51
BU KADARDA Bİ SAÇMA DİZİ OLMAZ PETROLDE ÇATIŞMALAR BÖYLE Bİ DİZİMİ OLUR ŞU ÇATIŞMA SAHNELERİNİ ABARTMAYIN BİDE EN GICIK OLDUĞUM FİKO HİÇ YAKIŞMIYOR DİZİYE
2020-12-28 16:57:07
Gittikce sacma bir hal aliyor Ali veli
Dizi berbat hale getiriyorsunuz
2020-12-28 01:13:00
sacmalik murat bas
bu kadar salakca bir filim izlemedim bu ne ya taksi kullanmaktan aciz adamlar cuneyt tarkin gibi onune geleni indiriyorlar adamin midesini bulandiriyorlar
2020-11-30 05:54:17
ariza lale
keske biraz da dr cukuk oynasan lafda deyilll mayacilikdeyil
2020-09-28 01:13:35